miércoles, 3 de diciembre de 2008

Conclusions






Ens agradaria que en aquesta entrada partissipeu tots d'una manera activa. Volem que aporteu idees, estratègies, opinions... referent a la sessió didàctica que hem realitzat sobre la problemàtica de copiar i enganxar que se'ns presenta actualment a les aules.



Membres del grup:

Marina Oliver

Pilar Rosa

Sandra Salinas

Cristina Sanchís

Víctor Pons

3 comentarios:

Ali dijo...

Crec que el fet d'enganxar i copiar, no només és per falta de especificacióde la mestra si no que el que hauria d fer la mestra és guiar-los en la busqueda d'infomació i alhora uns dies abans per exemple ensenyar-los que exsisteixen moltes més eines que viquipedia. D'aquesta manera evitar el copiar i enganxar donant-los eines previes i informació prévia.

cristina dijo...

Doncs bé, només volia fer-vos arribar que m'ha agradat molt la vostra sessió didàctica, ja que l'he trobat molt interessant!

Així hem pogut reflexionar i comprovar entre tots, a través de l'activitat A i B, que, com a futurs mestres em de pensar bé com hem de potenciar l'elaboració d'un treball, tot pensant en l'aprenentatge de l'alumne. Felicitats!

Sareta dijo...

Crec que el sistema de formulari és una molt bona manera de aconseguir que no es dediquin només a copar i enganxar, sinó que veuen que han de buscar una informació en concret i per tant, han de comprendre la informació que estan buscant.

Per evitar que vagin a pàgines que no són adequades pel seu nivell, una manera d'evitar-ho és que el mestre seleccioni llocs on els alumnes sàpiguen que poden buscar.

El webquest sembla una molt bona manera de motivar als alumnes i que aprenguin sense fer un simple copiar-enganxar.

La nostra tasca és guiar als alumnes.